• All 2 U

    Nu credeam ca voi deschide aceasta pagina cu o veste trista. A murit Tatiana Stepa!

    Tatiana Stepa a fost una dintre cele mai cunoscute cantautoare de muzica folk. Artista s-a nascut la Lupeni pe 21 aprilie 1963.
    Mama sa, olteanca din Gorj a fost data ca sluga pe cand avea doar 10 ani. Tatal sau, originar din Moldova, a fost copil de regiment. Cei 2 au fugit in Valea Jiului pentru a scapa de umilinta. Toata viata ei, Tatiana a fost inconjurata de muzica.
    A cantat pentru prima data pe scena pe cand era la gradinita. A studiat de mica vioara, pian si balet. Desi a facut 8 ani vioara ca instrument principal, Tatiana a urmat Liceul de Arhitectura din capitala. Aici a auzit pentru prima data muzica folk.
    Avand in vedere ca stia sa cante la vioara, nu i-a fost greu sa invete chitara si astfel, in septembrie 1982, pe stadionul din Fagaras, a debutat in Cenaclul Flacara cu o piesa intitulata „Si-am sa-mi fac o doina”. A ramas in componenta acestui grup muzical pana in 1985.
    Intre anii 1992-1996 a fost membra a Cenaclului „Totusi Iubirea” alaturi de care a participat la peste 2.000 de concerte, la un spectacol aniversar de la Galati atingand un maxim de 50.000 de spectatori.
    Citeste tot
  • Citeste tot

  • Meta

iFriends

Nu m-a lasat inima si am scris si acest articol, poate din nostalgie , poate pentru ca de fapt .. am fost doar 16 .. colegi! O grupa din cei 96 de studenti ai Academiei Militare Tehnice Bucuresti – sectia radioelectronica de aviatie.
De ceva timp incerc sa imi regasesc fostii colegi, cei cu care am facut armata impreuna , cele 9 luni petrecute la margine de Bucuresti (si 3 luni la Mediasi) .
1) Am sa incep cu seful grupei , Mazilu Neculai (Nicu) pe care l-am gasit deja , din Comanesti , bacau daca nu ma inseala memoria. Si coleg de camera in anul 1 !
2) Apoi se cuvine sa-l amintim pe Nasca , capitanul , cel ce ne servea cu carpati, tigarile studentiei noastre.
3) Si Ciumacenco Vicentiu , prima vacanta la Sinaia ne leaga .. inca. Pe unde o fi? Am auzit ca e in state , dar nici o urma in spatele lui.
4) Dinca Ionel (Fugisi – gonghitele lui ne-au amuzat atat de mult)!
5) Poapa Dan
6) Cojocariu Ionel – si pe el l-am gasit , acum in Marele Stat Major – bine aranajat!
7) Stoenescu Dan – a aparut fugitiv pe colegi.ro si acum e dat disparut.
8) Hamlet – cum de am uitat cum il chema pe colegul nostru ?
9) Aftenie Mihai – din Tulcea , si desi am stat in Tulcea din 1992 – 2005 nu am reusit sa-l mai revad , desi am baut o galeata de vin in anii studentiei impreuna la Tulcea.
10) Robu ….
11) Laurentiu …
12)
13)
14)
15)
16) Eu , Prelipcean Ovidiu
Nu credeam sa fie asa de greu sa faci o lista din numai 16 persoane! poate treci pe aici si completezi .. am imbatranit si nu mai pot … sa imi aduc aminte restul! Poate si pentru ca e deja trecut de 11 (seara) !

Leave a comment